Hackerek európa körül

Két magyar hacker útja és élményei Nyugat-Európában. Elképzeléshez méreten kevés pénzzel, de annál több önbizalommal megindulunk Nyugat-Európába és felfedezzük a számunkra egyenlőre ismeretlen vidéket :)

Friss topikok

Séta Gdanskban

2011.07.17. 19:28 mrschyte

Sajnos reggel még esett, ezért útnak indultunk Gdansk felé; Varsóval csak a kocsiból nézelődve ismerkedtünk meg. Jó pár óra autózás után érkeztünk csak a városba, viszont a korai indulás miatt nyugodtabban tölthettük el az időt. A szállásra vezető úton láttunk két második világháborús tankot, a külváros tipikus iparvárosra emlékeztet.

Miután megérkeztünk a szállásra és lepakoltunk, kocsival kimentünk a tengerpartra és megáztattuk a lábunkat a tengerben. Az úszáshoz nem volt merszünk, hiszen pár perc is elegendő volt a vízben, hogy a lábunkban kellemes zsibbadást idézzen elő. Ennek ellenére voltak fürdőzők.

A tengerparti séta után célba vettük a Wisla folyó deltáját. Nem volt egyszerű kijutni a partra, mert az iGo által kijelölt utakat éppen építették. A Nowy Port kikötőbe érkezve, kis nézelődés után felmásztunk a hely történelmi világítótornyába. A torony tetejéről beláttuk az egész várost; a korábbi tengerparti strandot sem volt nehéz megtalálni.

Innen a központ felé vettük az irányt, de útközben még benéztünk egy katicás tescoba Biedronkába a különleges Lengyel termékek érdekében.  Sajnos csalódnunk kellett benne.

A főtérre érkezve láttunk egy zsonglőrt és hegedülő zenészeket. A városban éppen valami borostyán kiállítás folyt, ezért mindenhol borostyánból készült ékszereket lehetett kapni. A gdanski épületek leginkább német, holland vonalakat követnek. Be kell, hogy valljam Gdansk szép város.

A városi séta után megvacsoráztunk egy mexikói étteremben, mivel a főutcán található vendéglők nem igazán nyűgöztek le az áraikkal.  Meglepő, hogy a város északi elhelyezkedése miatt csak 10 óra fele kezd sötétedni.

Holnap a náci KdF mozgalom prorai üdülőjének romjai felé vesszük az irányt.

Címkék: tank lengyelország világítótorony tengerpart kikötő városnézés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.